Известие

Collapse
No announcement yet.

Как трябва да се форсира 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    12 - 15 к.с. от горе и много повече пъргавина в ниските. Ти ще се убедиш, че не мож я изтърпя така в ниските. Много е мудна оригинално.
    Мислиш ли че наистина са толкова конете щото аз мисля че повече от 5к.с. чип направен за нормален разход не може да вдигне но вървежа наистина се подобрява. Заначи някъде бях описвал какво съм парвил по колата и съм се нареждал с 2,0ТС 156 с кутия от 1,8 вървенето им е еднакво до трета повече не сме ги гонили дърпам един калник при старта о толкова а тази кола дето се дърпах с нея е в добро състояние.
    Ако всички приказки за сгъстявания спортни филтри премахване катализатори и чипове отговаряха на това което се пише ърябваше да го дръпна доста повече но даже с тези всички работи едвам съм ги докарал някъде малко над 150к.с.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Това замисляне го имам постояно и е само ако от празен ход подам рязко газ. Тогава се чува първо замукването на въздух и след този звук тогава оборотите скачат. На горе след 1500 оборота ако подавам рязко и пускам няма проблеми. Реагира моментално.

      Другия проблем е като запаля и веднага тръгна без да я чакам. Без значение студена ли е загряла ли е. Тръгвам и първоте 3, 4 подавания на газ не ще да отлепи както след това. На 1700 и после 2700 една таква се зачудва за момент. Също когато е карана и е загряла. Ако подам леко газ да речем на 3-та и я оставя да си вдигне обороти. когато преминава през 2700 за момент спира да ускорява и после продължава.

      Нещо мисля с ТПС-а имам рпоблем, но не съм сигурен, защото и като спирам и ми пропадат оборотите понякога. Играят.

      Но пък съм разкапсоловал ТПС-а вендъж и го чистих. И няма видимо нараняване на пистите. Няма и луфт в зъбния механизъм на моторчето. И понеже не съм на 100% сигурен, че е от него не купувам нов.

      Може би ако купя нов ТПС всички тези пробхлеми ще изчезнат, но не знам дали е от него наистина и чакам да ми падне от небето някакъква идея, че да го сменя тогава. Или да имам 300 лв излишни та да се чудя къде да ги дам.

      ЕДИТ: Нямам проблеми с Дебитомер или с каквито и да е други сензори. Дебитомера отчита равномерно. Графиката е права, няма пропадания и си достига максимума 408 кг/ч. на празен ход 12 кг/ч. Ламбда фактора 1. Свещите бели, демек правилно горене. Мотора в цветущо здраве. Температурни сензори нови. Изобщо всичко изглежда на ред. И си го има това замисляне.
      На тази тема попаднах случайно, но това, което си написал, все едно си го писал за моята кола.
      Изглежда, този проблем често се среща, ама досега еднозначно решение няма.
      По чуждите форуми някои от решенията са: Дебитомер, кабели/свещи, ТПС, температурен датчик, ламбда сонда...
      При мен всичко без ТПС-а е сменено, само той остава. Надявам се скоро да се заема с това, пък да видим...
      Last edited by Fear; d.m.y г., 17:32.
      Alfa Romeo 166 3.0 V6
      Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
        На тази тема попаднах случайно, но това, което си написал, все едно си го писал за моята кола.
        Изглежда, този проблем често се среща, ама досега еднозначно решение няма.
        По чуждите форуми някои от решенията са: Дебитомер, кабели/свещи, ТПС, температурен датчик.
        При мен всичко без ТПС-а е сменено, само той остава. Надявам се скоро да се заема с това, пък да видим...
        Ако действително това е проблем и се решава с изброените подмени-то аз тряя да му я сваля на 2000лв. Е*ахти алфата и парите, но наистина е така, едни свещи (не съм сигурен дали за тази бях чел че били по 2 на цилиндър) с кабели , дебитомера и т.н отиват на хилка че и отгоре

        И друго да питам, ако съвсем случайно няма 2ри ключ колко кинти могат да се бутнат, смятам живот и здраве в четвъртак да се ходи да се взима ?
        Last edited by ancho; d.m.y г., 17:28.

        Comment


        • #49
          Aми колко това е проблем, не е ясно. Ето, оказва се, че доста колеги имат такива или подобни оплаквания.
          За мен е проблем, защото обичам всичко да ми е ОК по колата. Иначе се свиква, колата уж си върви и дърпа нормално, но лично мен това замисляне ме дразни и ще направя каквото е необходимо за да го разкарам.
          Иначе ако трябва да сменяш всички описани неща, цифрата си става сериозна. Но при мен всичко без ТПС-а е сменено, "проблемът" си стои.

          П.П.
          Линкът не работи.
          Last edited by Fear; d.m.y г., 17:32.
          Alfa Romeo 166 3.0 V6
          Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
            Ако действително това е проблем и се решава с изброените подмени-то аз тряя да му я сваля на 2000лв. Е*ахти алфата и парите, но наистина е така, едни свещи (не съм сигурен дали за тази бях чел че били по 2 на цилиндър) с кабели , дебитомера и т.н отиват на хилка че и отгоре ...
            Младий ми колега,
            всички тез неща , дето си ги изброил, се сменят при всяка новокупена кола втора употреба!
            Без значение дал купуваш Алфа, Опел, Фольцуаген ...

            Те, Хората, в Италия, тез коли са ги хвърлили, щот са остарели или скапали ... капиш?

            Comment


            • #51
              To ще се види в какво състояние е, но ако не е в добро-няма място при мен. И не съм съгласен с това че на всяка кола се сменят тези неща при закупуването и. Освен това не искам да излязат 100неща за смяна които са "уш" нормални и да глътнат пари за още една? Капиш?

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
                To ще се види в какво състояние е, но ако не е в добро-няма място при мен. И не съм съгласен с това че на всяка кола се сменят тези неща при закупуването и. Освен това не искам да излязат 100неща за смяна които са "уш" нормални и да глътнат пари за още една? Капиш?
                напълно съм съгласен с тебе
                sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                Продавам Алфи на части!

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  318 и 320 бензинките ще ги правиш да си хапят ушите. Дизелите пък изобщо да не се пускаш с тях. 525 tds е като спрял. Аз със 1.8 ги прескачам. Смятай с 2.0 и един чип просто ще са ти точка в огледалото. Задължително чип на тоя мотор, за да не се чупи С чипа ще прескачаш и 320ис дето уж е 163 коня. Ако си добро ЗКУ де!
                  колега аз и без чип ги касам тия че и много други

                  Comment


                  • #54
                    Твойта е по-лека мисля 900кг. А 156-цата е 1250кг

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
                      Твойта е по-лека мисля 900кг. А 156-цата е 1250кг
                      по лека е но с 30-50 кг ако е QV върви повече заради скоростите щото са по къси
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                        по лека е но с 30-50 кг ако е QV върви повече заради скоростите щото са по къси
                        Не знам кое върви повече и кое по-малко. 320 ис го бия с калник пред него. 2.0и го бия с половин кола. 1.8 с една кола. е ТДС-а не знам ама с много.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Не знам кое върви повече и кое по-малко. 320 ис го бия с калник пред него. 2.0и го бия с половин кола. 1.8 с една кола. е ТДС-а не знам ама с много.
                          Не си се гонил с 145 QV и за това така приказваш и аз бях много курназ щото с чипосаните 156 2,0 вървях наравно обаче QV-to искаше да ме гази тия коли вървят повече от 156-ците нищо че са на едни килограми и еднакви двигатели.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #58
                            бате не че е моя,имал сам и други коли и сам карал тва онова,ама смея да твардя че на тия Алфи тва купе с тоз двигател просто нямат ражни в класа си.ся то може и да има някви други стрели ама тази комбинация е страхотна,небих я заменил за нищо друго,освен може би по нова, 147

                            Comment


                            • #59
                              Нищо не съм казал. Казвам просто че 156 1.8 сток е куца. И може да бяга единствено с 1.8 бмв и с тдс-а може би ще се паенти.

                              Нема нютон-метри. Дет има една приказка "Конските сили продават колата, нютон-метрите я движат". ТДС-а на всяка предавка дръпва и ме настига но му свършва предавката бързо, а аз имам да набирам бая още и точно тогава се изстрелвам. И на следващата пак го гледам как спира да изостава и се закрепва и изведнъж пак изостава и така. Ама турбопечките са така. В ниските тръгват здраво да наемат и съзадават излюзия само, че вървят дефакто.

                              М/у другото много искам да седна на 2,4 ЖТД да го усетя как върви това животно. Стоково и чипнато.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Нищо не съм казал. Казвам просто че 156 1.8 сток е куца. И може да бяга единствено с 1.8 бмв и с тдс-а може би ще се паенти.

                                Нема нютон-метри. Дет има една приказка "Конските сили продават колата, нютон-метрите я движат". ТДС-а на всяка предавка дръпва и ме настига но му свършва предавката бързо, а аз имам да набирам бая още и точно тогава се изстрелвам. И на следващата пак го гледам как спира да изостава и се закрепва и изведнъж пак изостава и така. Ама турбопечките са така. В ниските тръгват здраво да наемат и съзадават излюзия само, че вървят дефакто.

                                М/у другото много искам да седна на 2,4 ЖТД да го усетя как върви това животно. Стоково и чипнато.

                                хехех как 143к.с са куци , не че имам преки наблюдения де, ама ако това е куцо, то тия по 110-120 тряя да са ненормално зле

                                Comment

                                Working...
                                X